טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

בודהיזם על קצה המזלג

יום ראשון, 11 ביולי בשעה 18:50 21:00

קורס מבוא לבודהיזם מבית FPMT

ימי ראשון ה- 20.6 / 27.6 / 4.7 / 11.7 / 18.7 / 25.7

שעות: 18:50-21:00

מיקום: "המדיטיישן פקטורי", בית קורקס קומה 2, רחוב משכית 27 הרצליה פיתוח

הקורס פּוּתַּח על-ידי צוות מורים מיומן של ארגון FPMT כקורס מבוא שסוקר במבט כללי את בסיס הפילוסופיה הבודהיסטית ומאפשר לימוד ראשוני של הקווים הבודהיסטים המנחים בליווי סקירה היסטורית קצרה ותרגילי מדיטציה מגוונים, ומתפרש על פני ששה מפגשים בני שעתיים כל אחד. 

בתחילת כל מפגש יוקדש זמן להעברת מידע וללימוד ויוקדש זמן לטעימה של תרגול מדיטטיבי מוּנחה. בנוסף יוקדש זמן נרחב לשיחה פתוחה של המשתתפות והמשתתפים בהנחיית המורה, כך שניתן יהיה לקבל תשובה מלומדת לכל שאלה שתעלה.

הקורס מיועד לכול מי שיש לו או לה עניין להכיר מעט את הבודהיזם הטיבטי ואת השיעורים והשיטות  שיש לו להציע ולכול מי שמעוניין ומעוניינת לרענן ידע, לשאול שאלות ולתרגל בצוותא.

הנרשמות והנרשמים יקבלו בסוף כול שיעור את דפי הלימוד הנלווים לקורס.

הזדמנות בלתי רגילה ללמוד עם יעל אלטרץ, מורה מוסמכת של FPMT, שהגיעה ארצה לביקור מולדת קצר ומתגוררת בשבע השנים האחרונות בדרום צרפת, ליד מנזר נַלנְדָה, שם היא משמשת כעוזרת הוראה של לימודיי תוכנית ה"בייסיק" המעמיקה, לאחר שסיימה אותם בהצטיינות יתרה.

בהתאם למסורת הבודהיסטית הקורס ניתן על בסיס "דאנה". "דאנה" היא השְלֵמוּת הראשונה (מתוך שש) ומשמעותה תרגול נדיבות הלב. כול מי שמגיע/ה ללימוד מעניק/ה בנדיבות כפי יכולתו/ה כהוקרת תודה למורה על הלימוד שקיבל/ה. הסכום שנאסף מועבר למורה למעט הסכום שמשמש להוצאות השוטפות.

משכית 27
הרצליה,
+ מפת גוגל
סגירת תפריט