חדשות לחודש ינואר 2022

חברות יקרות וחברים יקרים לדרך,

שנה אזרחית חדשה החלה את דרכה היום ונאחל שתהא זו שנה טובה ומיטיבה, שופעת חוכמה וחמלה, שנה של חשיבה ועשייה למען הזולת, שנה של שלום חיצוני ופנימי, שנה של התגברות על אתגרים ועל חולי ושתמשיך הדהרמה לשכון בלבבות.

-מפגשי סנגהה דו-חודשיים ולימודים עם יעל אלטרץ:

בחודש דצמבר המשכנו את מפגשי הסנגהה שלנו בנושא הלאם-רים עם יעל אלטרץ. נפגשנו בביתם החמים של גידי ונילי ולמדנו על הארעיות.  המפגש הבא יהיה מקוון ויתקיים ב22 לינואר בזום. 

*כאשר הנסיבות יאפשרו נודיע על עוד ימי מפגש/ לימוד עם יעל

ביום חמישי ה-13.1 בשעה 19:30 נקיים את תרגול הוג'ראסטווה, הבודהה המטהר, בביתה של אלונה בקדימה. להרשמה נא ללחוץ כאן (זה עוזר לנו להיערך בהתאם והכתובת והטקסט שבו נשתמש ישלחו אליכם/ן בהמשך).

      

לימודים מסביב לעולם

על מנת לאפשר לכולנו לשמור על קשר עם המורות והמורים הוותיקים שלנו, ריכזנו את הפעילויות והלימודים שהם מעניקים ברחבי העולם במהלך חודש ינואר עם קישורים מתאימים להשתתפות.   השעות הנקובות הן עפ"י שעון ישראל.

גשה טנזין זופה:

-ממשיך להעביר בכל יום ראשון בשעה 08:00 שעון ישראל לימודים נרחבים בנושא אימון התודעה דרך מרכז FPMT אוסטרליה. אפשר להתחבר לשיעורים הישירים שלו ביוטיוב בלינק הבא, וללחוץ על הכפתור של הפעמון ל ״set a reminder" כדי לקבל התראה כשהלימוד מתחיל.

-בנוסף הוא מעביר בכל יום ראשון בשעה 13:30 שעון ישראל שיעור בנושא הלאם-רים באירוח של המרכז בטאיוואן.  על מנת להירשם יש לפנות לטייטונג פאונדיישן דרך הפייסבוק בלינק הבא

בימי שישי ה-7, 14, 21 לינוארבשעה 04:00-05:30 בבוקר הוא יעביר שיעורים בנושא מדוע וכיצד יש להציע מנחות. את הלימוד מארח המרכז שבסנטה קרוז-קליפורניה. על מנת להירשם יש ללחוץ כאן

הנזירה היקרה סנגייה קאדרו

-הנזירה מעבירה בימים שבת וראשון ה 22-23 ינואר סוף שבוע בנושא טבע הבודהה בין השעות 18:00-21:30.  השיעור יהיה באנגלית בתרגום אופציונלי לספרדית. להרשמה יש ללחוץ כאן. טופס ההרשמה הינו בספרדית אבל אפשר להשתמש בגוגל טרנסלייט. 

אנדי וויסטריך:

 מעביר בכל יום רביעי מדיטציית מיינדפולנס בשעה 15:00 שעון ישראל. הזדמנות מופלאה עבור כולנו לקחת הפוגה ולהצטרף כדי לחדש כוחות לשארית היום.  ניתן להצטרף דרך הקישור.

הנזירה יונטן:

בסוף השבוע של ה 15-16 לינואר, הנזירה היקרה תעביר ריטריט של טארה הירוקה. הריטריט אמנם אינו בשעות שמתאימות לישראל, אבל עבור מי שבכל זאת רוצה הוא יתקיים בין השעות 19:30-04:00 בשבת וראשון. להרשמה

-היא תעביר גם ארבעה מפגשים בנושא תרגול שש הפעמים של גורו יוגה. שימו לב שהשיעורים מתאימים רק לבעלי/ות העצמה של יוגת הטנטרה הגבוהה. השיעורים בחודש ינואר יהיו בימי ראשון ה 23 וה-30 בשעה 20:30. להרשמה

פינת ה-REJOICE

הושלמה בנייתן של שמונה סטופות למען בעלי חיים שהוצלו ושוקמו בלאדאק

מוקדם יותר השנה, הציע ארגון FPMT תמיכה כספית לארגון לרווחת בעלי החיים של טרו גיאפל טצוגפה. הארגון מספק מקלט ל-50 שוורים, 20 פרות, 10 כבשים, וחמישה חמורים בלה, לאדאק. בנוסף לסכום הכספי שהוצע להם מקרן שחרור החיות של FPMT על מנת לעזור להם להרחיב את פעילותם, לאמה זופה רינפוצ׳ה גם ביקש לממן את בנייתן של 8 סטופות. הסטופות נבנו על האדמה בחווה שבה מסתובבים בעלי החיים, וכך יוכלו בעלי החיים להקיף אותן ולצבור מריט, לטהר מעשים שליליים, ולזרוע זרעים חיוביים לעתיד. זוהי דרך אחת מיוחדת שבה מציע רינפוצ׳ה לעזור לבעלי החיים, במטרה להדגיש לא רק את הצורך שלהם במקלט בטוח, אוכל ועזרה רפואית שחשובים למען חייהם הנוכחיים, אלא בנוסף, לחשוב גם על החיים הבאים שלהם, ולשם כך לנגן להם מנטרות, לקחת אותם לבקר במקומות קדושים וכן הלאה

אנא הצטרפו אלינו לריג׳ויס ששמונת הסטופות האלו נבנו ונחנכו לאחרונה. נזירים ממכללת נהגרי, תושבי כפר טארו, וכמה אורחים נכבדים הצטרפו לטקס החניכה של הסטופות. הסטופות היפות ממוקמות במקום שיהיה קל לבעלי החיים להקיף. הנה תמונות מהמקום.

תמונות ניוזלטר ינואר 2011.png

מי ייתן וכולנו וכל היצורים החיים נזכה להארה,

חיבוק חם מאיתנו לכל אחת ואחד.

שמרו על קשר ואמצו את הדהרמה לליבכם/ן.

מאיתנו, הצוות המנהל של קבוצת שנטידווה FPMT ישראל

סגירת תפריט