ברכות ופעילויות לחג הלוסאר

לוסאר היא השנה הטיבטית החדשה! הלוסאר הוא הפסטיבל החשוב ביותר בטיבט. בזמן הזה בשנה כל המשפחות הטיבטיות מתאחדת ומצפות לשנה טובה יותר. למרות שאיננו יכולים להתאחד פיזית השנה, משפחת קבוצת הלימוד של שנטידווה מאחלת לכם שתהיה לכם שנה מוצלחת יותר. רוויה בתרגול, חמלה, ודאגה לזולת שהיא מקור כל האושר לפי שנטידווה.

חלק ממנהגי הלוסאר המסורתיים כוללים הצעת מנחות לאלטר, צביעת דלתות הבית בצבעים צבעוניים וסמלים בודהיסטים. בלוסאר אנחנו גם מציינים את הזמן שבו הבודהה הראה את יכולתיו העל טבעיות, בעשיית ניסים על מנת לסחוף אחריו תלמידים נוספים.

לאמה זופה רינפוצ׳ה מורו הרוחני של הקבוצה ושל ארגון FPMT העולמי ממליץ על להרבות במעשים טובים למען הזולת בתקופה הזו, וכמובן להמנע ממעשים שפוגעים בזולת. לאחר הלוסאר, שיוצא השנה ב12-14 בפברואר, מתחילה תקופת הניסים. המֵריט שנצבר בהמשך לפעולות חיוביות בכל אחד מ -15 הימים מוגבר פי 100 מיליון!

לשם כך ריכזנו לכם פעילויות לחג הלוסאר:

לאמה צ'ופה עם הנזירה ריטה- ברן, שוויץ

השנה לוסאר מציין את השנה ה37 לפטירתו של לאמה ישה, ובעצתו של לאמה זופה רינפוצ׳ה הנזירה תקיים לאמה צ׳ופה. מה גם שאנחנו מציינים בתאריך הזה את הולדתו של לאמה אוסל.


On Friday 12th is Losar, the Tibetan New year.
We start the day with Tea offering to the protectors and followed by Lama Chöpa Israeli Time, from 07:00 am to 09:30 am

The link for that is: https://us02web.zoom.us/j/81567040249

(Meeting-Passwort: 316284)

טושיטה


במרכז טושיטה שבדהרמסאלה מציעים לנו לימוד מקוון עם 9 מורים מדהימים מרחבי העולם!

בין המוזמנים ייתארחו מורנו היקרים, גשה טנזין זופה, הנזירה היקרה טנזין פלמו, גשה קלסנג וונגמו, והנזירה היקרה רובינה קורטין. יוקרנו גם הסרטים מערה בשלג, והגלגול.

באתר של מרכז טושיטה תמצאו את כל הפרטים ואפשרויות ההרשמה:

http://tushita.info/events/the-days-of-miracles-2021/

סגירת תפריט