טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

הזמנה לטקס פּוּגַ'ת אֵש לטיהור

שבת, 31 באוגוסט 2024 בשעה 18:30 21:00

לשמחתנו הרבה, בעת המאתגרת הזו, הגיעה ארצה לביקור קצר מאיה חורב היקרה ובהנחייתה נוכל לקיים את טקס פוג'ת האש העוצמתי להסרת מכשולים ולטיהור קארמה שלילית.

אנחנו נקיים את הטקס במסורת תרגול הטנטרה הנמוכה כמובן כדי לאפשר לכל מי שמגלה עניין להגיע, להשתתף ולתרגל ללא צורך בהעצמה כלשהי.

זוהי ללא ספק הזדמנות אדירה לחבור יחדיו כסנגהה, לחבר אנרגיות ולתעל את השאיפות ומשאלות הלב לטובת הרגעת המצב האזורי באופן המיטיב ביותר, לחיזוק חֹסנם המנטלי והפיזי של החטופות והחטופים ובני משפחותיהם ולשאת תפילה להבשלתה של קארמה חיובית שתוביל לשחרור החטופים, להבראתם המלאה של כל הפצועים באזור שותת הדם שלנו ולשינויים חיוביים מרחיקי לכת שייטיבו עם כולנו, עם הורינו, משפחתינו, שכנינו, חברינו ויאפשרו לכל היצורים בעלי התודעה החלמה מלאה מכל חולי מנטלי ופיזי כאחד.

במהלך הפוג'ה נוכל להציע כמִנְחות לישוּת הנִרְתֶּמֶת דורג'ה קהאדרו (המגלמת את חכמת האש של הבודהה בהיבט הזועם), את כל הבעיות שלנו, המחלות, הרגשות העוכרים, החרטות, החרדות והפחדים, על גבי פיסות נייר קטנות שיונחו בתוך האש, יחד עם מרכיבים נוספים.

 זוהי דרך רבת עוצמה לטהר את הבעיות והקשיים שנערמו בדרכנו, לטהר טעויות ופעולות שליליות שאולי ביצענו או דברים הרסניים שאולי אמרנו. 

הפוג'ה תתקיים בקיבוץ מעברות, בעמק חפר, ביום שבת ה31.8.2024 בשעה 18:30 (צפי לסיום, כולל הכנות והתארגנות, בשעה 21:00)

אם ברצונך להגיע ולהשתתף חשוב מאד להירשם באמצעות טופס ההרשמה כאן

לנרשמות/נרשמים ישלחו עדכונים לגבי מיקום מדויק, מהנדרש להביא והסברים וטקסטים שישמשו אותנו במהלך הפוג'ה.

כמה מילים מתוך העצה שנתן לאמה זופה רינפוצ'ה בנושא פוג'וֹת האֵש:

תורותיה הסודיות של המַהַאיָיאנָה וָאגְ'רַאיָינָה כוללות את התרגול של "הבערת מִנחות" (טיבטית: jin.sek). כל פריט המוגש כמִנְחה בוערת במהלך הפוג'ות מותאם לטובת מטרה כלשהי. לכל מרכיב יש כוח פוטנציאלי להשפיע על חייך. המִנחות המורכבות ממגוון חומרים מיועדות להרגעת מחלות ופיתוח חוסן, לחיים ארוכים, לטיהור זיהומים, לרווחה וכו'. כל החומרים המוצעים נועדו למַמֵש פוטנציאלים וסוגי הצלחה שונים.

בדרך כלל, פּוּג'וֹת האש מוצעות בסופם של ריטריטים נרחבים או ריטריטים קצרים המתרכזים בישויות המוארות. באופן כללי קיימים ארבעה סוגים של פוג'ות אש והמשותף לכולן הוא טיהור גורמים עוכרים ומכתימים וטיהור הקארמה השלילית.

להציע כמִנְחָה את פוג'ת האש לדורג'ה קהאדרו, הינו אחד התרגולים העמוקים ביותר לטיהור, הנחשב לדהרמה מוזהבת, יקרת-ערך. זהו תרגול הלב של לאמה צונגקאפה וההולכים בדרכו מתרגלים את פוג'ת האש הזו ביודעם כי היא מיטיבה במיוחד. 

להזכירכם, כל הפעילויות של הקבוצה מוצעות ומתקיימות על בסיס דאנה, תרגול נדיבות הלב החשוב כל כך. הדאנה הנאספת מוענקת למורה על מנת להביע את הערכתנו ללימוד ולתרגול יקרי הערך שהוענקו לנו וגם על מנת לאפשר לה להמשיך בהתפתחותה הרוחנית כך שתוכל לחזור וללמד אותנו כדי שנוכל גם אנחנו להתקדם בדרך. ההדדיות הזו של לב פתוח ונדיב היא בבסיס הדהרמה. ניתן להעביר דאנה במזומן או בדרכים המפורטות כאן

מצפות ומצפים לראותכם ולתרגל בצוותא,

הצוות המנהל של קבוצת הלימוד "שנטידווה FPMT ישראל"

סגירת תפריט