הנזירה יונטןמורה מוסמכת ומנוסה ב – FPMT. ילידת ארצות הברית.  בין השנים 2002-2009 למדה בודהיזם טיבטי באינטנסיביות במכון צ'נרזיג שבאוסטרליה ומשסיימה את תכנית הלימודים החלה להעביר ריטריטים ולהעניק לימודי דהרמה במרכזי לימוד של FPMT בהודו, טייוואן, אוסטרליה וניו-זילנד וברבות הזמן הפכה למורה ללימודים מעמיקים  ויסודיים ברחבי העולם.

בין השנים 2011-2014 היא שימשה כמורה מקומית (Resident Teacher) במרכז הריטריטים "קונסאנג יֶשֶה" בבלוּ מאונטנס,  אוסטרליה ולאחר מכן כמורה מקומית חצי-שנתית במרכז "מהאמודרה" שבניו-זילנד עד לפברואר 2018. כיום היא מורה בינלאומית מבוקשת שנודדת בין מרכזי FPMT ומלמדת.

הנזירה היקרה יונטן מגיעה ארצה כאורחת של עמותת "רוח-אדם" (תכנית הכשרה פסיכואנליטית בודהיסטית) ומשמשת כמרצה אורחת למשך סימסטר אחד (4 חודשים ברצף) זו הפעם השנייה.

לימודיה של הנזירה במסגרת קבוצת שנטידווה היו משמעותיים ביותר והיא המורה שפתחה את לימודי הקורס הבינלאומי "מגלים את הבודהיזם" והעבירה כאן לראשונה את שלושת המודולים הפותחים ואף מודולים נוספים וריטריטים בהמשך.

דרך הלימוד של המורה היקרה הזו ייחודית וסוחפת. גישתה הפתוחה, הרגישות שלה, נכונותה לעזור ולהשיב על כל שאלה, הידע הרב ועומק הלימוד יחד עם ההסברים הרהוטים והזרימה הקולחת של הדברים הנאמרים הופכים אותה למורה אהודה מאד שמעגל תלמידיה מתרחב והולך ובכל מקום שאליו היא מוזמנת מחכים בשקיקה לבואה.

סגירת תפריט