טוען אירועים

« כל האירועים

  • אירוע כבר עבר.

קריאת סוטרת האור המוזהב עם הנזירה ריטה (לוסאנג)

יום שלישי, 14 במאי 2024 בשעה 10:00 18:00

שלום חברות וחברים יקרים לדרך,
אנחנו מתרגשים להזמין אתכם.ן לתרגול קריאת "סוטרת האור המוזהב" עם הנזירה היקרה ריטה (לוסאנג) בצפון הישן בתל אביב ביום העצמאות ה-14.5.24 משעה 10:00 ועד 18:00.

קריאת סוטרת 'האור המוזהב' לפי לאמה זופה רינפוצ'ה מועילה ביותר כאשר יש סכנת מלחמה או בזמן מלחמה ממש: ולכן הנזירה היקרה ריטה, מקריאה את הסוטרה הזאת מאז פרוץ מלחמת ישראל-חמאס ללא הפסקה, יום-יום, וכך היא תעשה גם ביום העצמאות הישראלי כאשר היא תגיע לישראל לביקור קצר לתמיכה בתושבי הדרום. אנחנו נארח את ריטה בביתנו ואתם מוזמנים לבוא לדקלם איתנו את הסוטרה לאורך היום המיוחד הזה ולכונן מוטיבציה חזקה לסיום המלחמה ולשחרור כל היצורים מסבל. הסוטרה עצמה הינה אוסף של סיפורים ואינה כמו סוטרה רגילה. משתתפים יכולים להצטרף לכל היום או רק לחלק. התרגול יתבצע ברצף אבל כמובן שנעצור להפסקות התרעננות וכן להפסקת צהריים כך שאתם מוזמנים להביא כיבוד קל לקבוצה אם תרצו וגם ארוחת צהריים לעצמכם.ן.

ניתן למצוא הסבר טוב של הסוטרה בקישור. למי שלא יוכל להגיע פיזית, מוזמנים להצטרף אלינו כאן בזום: https://us02web.zoom.us/j/81567040249

סיסמא: 1234

——————————-

לפרטים על אירועים נוספים בביקורה של הנזירה ריטה לחצו: כאן

——————————-

כל המפגשים מוענקים ביד רחבה בהתבסס על דאנה– התרגול החשוב כל-כך של נדיבות הלב. כל אחד ואחת מעניקים דאנה כפי יכולתם על מנת לשמר את ההיזון החוזר היפה, החשוב ושופע ההודיָיה לַזְכות שנפלה בחלקנו להנות מלימוד הדהרמה. למידע כיצד להעביר דאנה לחצו כאן.

סגירת תפריט